Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος στην πιλοτική εφαρμογή του Ι.Ε.Π. για την εισαγωγή των Τ.Π.Ε στην προσχολική εκπάιδευση και πιο συγκεκριμένα για την εφαρμογή του λογισμικού ΕΛΠ-είδα, σε πειραματικό στάδιο σε 200 νηπιαγωγεία σε όλη την Ελλάδα.
Οι εκπαιδευτικοί κατόπιν επιμόρφωσης που προηγήθηκε κληθήκαμε να εφαρμόσουμε κάποια από τα ψηφιακά αντικείμενα του λογισμικού στην εκπαιδευτική πράξη. Μας δόθηκαν έτοιμα σενάρια ,΄με βάση το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου, και χρησιμοποιήσαμε τα ψηφιακά εργαλεία που πιστεύαμε , ότι την δεδομένη χρονική περίοδο , ανταποκρίνονταν στις ανάγκες των παιδιών.
Πιο συγκεκριμένα από το Πεδίο και Επικοινωνία, επιλέξαμε την Ενότητα Γλώσσα,και συγκεκριμένα,
Προφορική Επικοινωνία, Γραπτή Επικοινωνία, Πολυγλωσσική Επικοινωνία και το ψηφιακό εργαλείο : Ψηφιακή Αφήγηση -Digital storytelling.
Περιγραφή: Άρθρωμα για τη δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων από τους μαθητές. Ο χρήστης συνθέτει τη δική του ψηφιακή ιστορία συνδυάζοντας εικόνες και ήχους που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή του με κείμενο που μπορεί να γράψει ο ίδιος μέσω της εφαρμογής. Το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να το δει και να το ακούσει σε μορφή ψηφιακού βιβλίου και να το αποθηκεύσει ως έγγραφο στον υπολογιστή του.
Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους! Συναισθήματα
Σύνδεση με πρόγραμμα σπουδών
Θεματικό Πεδίο: "Θεματικό Πεδίο Β.: Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία. Β1: Προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη, Β1.2 Συναισθηματική Επίγνωση και
Από το πεδίο Παιδί και Θετικές Επιστήμες , ασχοληθήκαμε με το
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου